woensdag 19 oktober 2011

Wordfeud

Ik heb nu iets langer dan een maand een iPhone. Daar hoort natuurlijk een account bij om apps te downloaden. En telkens lukte het mij niet om deze aan te maken. Sinds gister heb ik de wetenschap verslagen, dames en heren, dit gaat tegen alle natuurwetten in, maar, het is mij, a-technisch wereldwonder, gelukt om zelfstandig(!!!) een Apple-account aan te maken. Je zal vast denken, Merel, wat ongelofelijk oninteressant, maar daar kan ik niet mee zitten.
Anyway, gister ging ik dus lekker apps downloaden. Na hevig aandringen van mijn vriendinnen had ik direct Whatsapp op mijn telefoon gezet. App nummer 1. Ik keek een beetje door de Apps heen en daar zag ik in de hitlijst op 1 staan: Wordfeud. Meteen ging er bij mij een belletje rinkelen; “Dat is toch dat onwijs verslavende scrabble-spel?”. Verstandig als ik had moeten zijn had ik  mijzelf moeten afvragen: “Ben ik hier niet lichtelijk gevoelig voor?”. Helaas, mijn hersenen gaven groen licht voor deze app. App nummer 2. Hierna volgden ook geen enkele app meer uit de store. Na 3 uur hevig Wordfeuden, vierkante ogen te hebben gekregen EN de klok 2 uur hebben horen slaan wist ik het: Ik kan niet meer zonder…



Door Merel Walder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten