maandag 10 oktober 2011

Sorry, momenteel ben ik alleen bereikbaar via sms of bellen..

Compleet afgesloten  van de sociale buitenwereld zijn aantallen Blackberry gebruikers op maandag 10 oktober 2011. Over de hele wereld is er een storing bij de organisatie en is de internettoegang ontzegd voor de vele mobiele gebruikers van Blackberry Messenger, twitter, facebook en foursquare. Ook ikzelf ben hier de dupe van geworden. Het begon om 11 uur vanochtend, in gesprek op BBM en ineens wordt geen een bericht verzonden. Ook twitter en facebook ‘refreshen’ niet meer. Balen dacht ik, mijn dag kon al niet slechter. Ben ik ook nog eens afgesloten van de sociale wereld. Gelukkig kon je wel nog bellen en smsen, maar god nu ben ik erachter gekomen hoe zeer ik gewend ben aan het mobiel bereikbaar zijn. Lang leve het wifi netwerk op school, anders zat ik met de handen in het haar! Zodoende kwam ik er via nu.nl achter dat het om een wereldwijde storing gaat. De oorzaken en oplossing is nog niet duidelijk maar ze zijn hard aan het werk om het op te lossen!
Goed ook maar! Ik word inmiddels gek van alle posts op facebook en twitter dat blackberry het niet doet.. Zo zie je maar weer dat deze generatie toch wel een beetje ‘addicted’ aan internet is.

Mevr. Damoiseaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten