donderdag 6 oktober 2011

Peeeeeeeeeeewpewwwwwwwww

Yeee! Nerdrageeeeee! Battlefield Beta is uit! Voor jullie niet-nerderige-medemensch: Er is een soort van demoversie van een spel genaamd Battlefield 3 uit. En miljoenen gamers waaronder je broertje zijn aan deze demo begonnen (12 miljoen in een paar dagen om precies te zijn) Dit is een spel waar je onder andere vijanden kapot schiet, met tanks over het slagveld rijd, in straaljagers andere straaljagers achtervolgd, met 32 man in een team samen speelt en nog veel meer van deze leuke fratsen. Okee Nerdmode on: Waar ik dus over wil zeiken zijn die kut(Yes, I said it!) kinderen die constant op internet lopen te zeiken over het grote aantal bugs in het spel. Jeebus! Mensen, wake up! Het is een fucking BETA! Owja, nog wat nieuws voor jullie haters. Dit is een beta build die maanden achterhaald is! Dus als je dadelijk je gepre-orderde cd’tje in je systeem ramt speel je bijna bug vrij en ziet alles er stukken beter uit. Die beta is er gewoon puur om te checken of de EA servers het een beetje aan kunnen. Maar nee, echt ieder fora is het janken geblazen. Dus niet je pre-order cancelen dumbfucks. Ik bedoel hoe ver kan je gaan om je mening van dit probeersel af te laten hangen. Er zit niet eens een ‘echte’ Battlefield map in die beta. En dan heb je die console gamertjes die mekkeren dat het er niet uit ziet op hun playstation of xbox. Jongens, ook dit komt omdat het een beta is. Het echte spel ziet er vele malen beter uit. Zo niet? Koop dan een fatsoenlijke full HD TV. Als je echt van de Battlefield spel ervaring wilt genieten moet je het gewoon op de PC spelen. Het platform waar Battlefield thuis hoort. Net zoals bijna alle goeie multiplayer shooters trouwens.

Het enige waar ik over kan zeiken op DICE (makers van het spel) is dat ze die Caspian Border map vrij vroeg uit de beta hebben gegooid. Ik mocht van geluk spreken dat ik het wachtwoord op internet had kunnen vinden zodat ik een paar uurtjes me met dit prachtig staaltje werk heb kunnen vermaken. Toch zou ik het liefst nog vele uren willen vliegen in jets en racen in buggy’s. De map die nog speelbaar is, Operation Métro genaamd ken ik al van binnenstebuiten. Maar goed, nog eventjes geduld tot de 27ste van deze maand dan kunnen we knallen! Tot nu toe lekker vermaken met RAGE... En barendkaas: “I’ll SEE YOU ON THE BATTLEFIELD”

S Boudewijn out

Geen opmerkingen:

Een reactie posten