zondag 16 oktober 2011

Stemmen bitch

Je ziet het overal he, sms blabla naar 1234 voor die of dat. Is Popstars over? Don’t worry bro, volgende week begint The Voice of Holland weer. Ja mensen ik heb het over de talentenjachten. Je wordt er gewoon mee dood gegooid tegenwoordig. Ik ben op dit moment samen met mijn vriendin naar “So you think you can dance?” aan het kijken en ook hier kan je weer stemmen. Waar begon dit mee? Idols ofzo? Het brengt Nederland trouwens helemaal geen nieuwe BNner. Ik bedoel, de enige model/idol/danser/whatever die ik nog ken is Jamai, of Jim. De finalisten van de eerste Idols. Niemand van de recentere talentenjachten zie je terug. Of ik mis het gewoon.. Ik zal wel minder journaal en Pauw en Witteman kijken. Meer focussen op TV voor de gewone mede mensch.

 Weet je wat ik trouwens nou niet snap? Wie de fuck stemt er op zoiets? Ik heb echt nog nooit de drang gehad om op iemand te stemmen. En ook niemand die ik ken (voor zo ver ik het weet) stemt op deze bullshit. Het is natuurlijk weggegooid geld. Ik denk iedere keer: Er stemmen wel andere mensen voor mij. Maarja, volgens mij is het echt de domme laag van de bevolking die zich hier mee bezig houd. Het kweekt het zelfde gevoel  wat je hebt als je geld doneert aan Unicef. Een “goed” gevoel. Een gevoel alsof je iemand helpt. Een soort van geruststelling ofzo. Ik geloof er niet in, als ik iemand wil helpen geef ik die negroide zwervert op het station van Tilburg wel een donnie voor een gehaktstaaf van Smullers. Naja ik zal het nooit snappen, net als dat ik nooit zal stemmen.

Sven gaat weer verder kijken naar danserts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten