woensdag 19 oktober 2011

Lotto-miljonair Rotterdam zoek

Een inwoner van Rotterdam-Zuid is dankzij de Lotto in een keer 2,9 miljoen euro rijker. BOTSTUM, zo koop je een lot van hooguit 15 euro en zo hoef je ineens niet meer te werken de rest van je leven. Maar de gelukkige heeft zich nog altijd niet gemeld bij sigarenboer Cigo, waar het lot is verkocht. Als je een lot koopt kijk dan tenminste of je ook prijs hebt -_-. Ik zelf zat vol spanning te kijken op internet tussen de gevallen prijzen maar helaas had ik maar 10 euro gewonnen.
De jackpot van 26 miljoen viel dit weekeinde, en werd verdeeld onder negen winnaars. Maar de negende miljonair is nog niet komen opdagen. Tufan Ari, de eigenaar van de sigarenzaak, maakt zich nog geen zorgen. Hij zei: “Van onze spelers is zeker 95 procent vaste klant en komt hier direct uit de buurt. De winnaar heeft in elk geval een jaar de tijd om zich te melden.”
Was ik zelf maar degene die vergeten was te kijken of ik prijs had. En dat ik daar dan in een keer aan herinnerd wordt doordat ik een artikel moest opzoeken om over te bloggen voor school :p. Dan ben ik school ineen keer heel dankbaar :P.

Door Olmo Lobbezoo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten